Jadłospis na tydzień: 13.11-17.11.2017 r.

PONIEDZIAŁEK 13.11.2017

Śniadanie: Grysik na mleku, bułka pikarro z masłem, ser żółty, sałata, herbatka malinowa, pomarańcze

Obiad: Zupa koperkowa z ryżem

(wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, koperek, śmietana)

Ziemniaki, pieczeń w sosie własnym, mizeria ze śmietaną

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Sałatka owocowa pod chmurką z bitej śmietany(banan, winogrona, żurawina, rodzynki), woda niegazowana

WTOREK 14.11.2017

Śniadanie: Chleb mieszany z masłem, szynka Juranda, papryka, kakao na mleku, kiwi

Obiad: Zupa z groszku łuskanego z ziemniakami i kiełbaską

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por)

Kluski leniwe (mąka, ser biały, jajka) z polewą  jogurtowo-truskawkową

Kompot wiśniowy

Podwieczorek:  Kanapka z masłem, kabanos wieprzowy, pomidorki koktajlowe, herbatka cytrynowa

ŚRODA 15.11.2017

Śniadanie: Chleb słonecznikowy z masłemtwarożek z awokado, rzodkiewka, mleko, gruszki

Obiad: Kartoflanka zabielana

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, ziemniaki, śmietana)

Ryżpierś z indyka w limonce, surówka z marchewki i jabłek

Kompot truskawkowy

Podwieczorek Ciasto zebra*(mąka, jajka, olej, kakao), soczek owocowy

CZWARTEK 16.11.2017

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku, weka z masłem, kurczak z Bobrownik, ogórek zielony, herbatka, suszone morele

Obiad:  Kociołek jarzyn z zacierką

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, seler, porkalafior, brokuł, śmietana)

Gołąbki bez zawijania w sosie pomidorowym( kasza manna, kasza jęczmienna, kapusta, mięso mieszane, jajka)

Kompot jabłkowy

Podwieczorek:  Kanapka z masłem, jajko w sosie tatarskim(śmietana, majonez, groszek zielony), szczypiorek, herbatka z miodem

PIĄTEK 17.11.2017

Śniadanie: Chleb graham z masłem, pasztet, ogórek kiszony, kawa zbożowa na mleku, jabłka

Obiad:  Krem marchewkowy z groszkiem ptysiowym

( wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por)

Ziemniaki, sznycelki z dorsza(jajka, bułka, bułka tarta), buraczki na zimno

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Shake jogurtowo-owocowy z orzechami(wiśnie, porzeczki, musli, orzechy), wafelki ryżowe

 

 

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną

Skip to content