Jadłospis na tydzień: 26.03-30.03.2018 r.

PONIEDZIAŁEK 26.03.2018

Śniadanie: Musli owocowe (gluten pszenny) na mleku, chleb orkiszowy z masłemkiełbasa żywiecka, ogórek zielony, herbatka, jabłko

Obiad: Zupa kalafiorowa z lanym ciastem i koperkiem

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, mąka pszenna, jajka, kalafior, śmietana)

Ryż, podudzia z kurczaka grillowane z pieca, sałatka z pomidorów i cebulki

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Sałatka grecka(mix sałat, ser feta, oliwki), weka pszenna z masłem, herbatka z miodem

WTOREK 27.03.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem, szynka z indyka, sałata lodowa, mleko, pomarańcze

Obiad:  Krem z czerwonej soczewicy z groszkiem ptysiowym

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, soczewica, mąka pszenna)

Ziemniaki, sznycelki wieprzowo-wołowe(jajka, bułka tarta)sałatka szwedzka(ogórki kiszone, marchewka, cebulka)

Kompot truskawkowy

Podwieczorek Jogurt pitny z owoców leśnych, ciasteczka owsiane(gluten pszenny) z morelami

ŚRODA 28.03.2018

Śniadanie: Kulki czekoladowe( gluten pszenny) na mleku, chleb graham z masłem, ser biały, dżem jagodowy, herbatka owocowa, banan

Obiad:  Kartoflanka zabielana z pietruszką zieloną

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, śmietanaziemniaki)

Gołąbki bez zawijania(mięso wieprzowe, kasza manna, kasza jęczmienna, kapusta biała, jajka) w sosie pomidorowym

Kompot jabłkowy

Podwieczorek: Pucharek owocowy z bitą śmietaną (ananas, brzoskwinie, kiwi)

CZWARTEK 29.03.2018

Śniadanie Wielkanocne: Weka pszenna z masłem, pasztet, jajko w sosie tatarskim   (pieczarki konserwowe, ogórki kiszone, szczypiorek, majonez, śmietana), ćwikła z chrzanem, kakao na mleku, winogrona

Obiad:  Zupa ryżowa z groszkiem zielonym

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler)

Ziemniaki, łosoś zapiekany z serem żółtym, fasolka zielona

Kompot wiśniowy

Podwieczorek: Babeczki wielkanocne, drożdżowe z bakaliami (jajka, mąka pszenna, mleko, masło,żurawina, rodzynki), napój owocowy

PIĄTEK 30.03.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni ze słonecznikiem z masłem, szynka Kniazia, rzodkiewka, kawa zbożowa(jęczmień, żyto) na mlekugruszki

Obiad:  Zupa gulaszowa z ziemniakami i papryką

(mięsno wieprzowe, marchewka, pietruszka, por, selerziemniaki, papryka)

Makaron kokardki (mąka pszenna, jajka) z serem białym, jogurt z truskawkami

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Chleb pszenno-żytni, kabanos drobiowy, pomidorki koktajlowe, herbatka z cytryną

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną

Skip to content