Jadłospis na tydzień: 09.04-13.04.2018 r.

PONIEDZIAŁEK 09.04.2018

Śniadanie: Płatki jaglane (gluten pszenny) na mlekuchleb orkiszowy z masłem, twarożek z szynką i ogórkiem kiszonym, herbatka jeżynowa, melon

Obiad: Zupa ogórkowa z ziemniakami

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, mąka pszenna, ogórki kiszone, śmietana)

Risotto z mięsem wieprzowym i warzywami (marchewka, pietruszka, seler), sos pieczarkowy

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Kanapka pszenno-żytnia z masłem, pasztet drobiowy, sałata zielona, herbata cytrynowa

WTOREK 10.04.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłemszynka naturalna, pomidor, kawa zbożowa na mleku(żyto, jęczmień), gruszki

Obiad:  Krem cebulowy z grzankami

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, cebula, mąka pszenna)

Ziemniaki, kotlety de volay (jajka, bułka tarta), mizeria ze śmietaną

Kompot jabłkowy

Podwieczorek:  Koktajl na jogurcie naturalnym z porzeczkami, batonik z kulek zbożowych(mąka pszenna)

ŚRODA 11.04.2018

Śniadanie: Bułka pszenna z masłem, parówki z szynki, keczup, ogórek zielony, kakao na mleku, banany

Obiad:  Rosolnik z piersią kurczaka i koperkiem

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, kapusta włoska, kasza manna)

Naleśniki (mąka pszenna, mleko, jaja) z dżemem i śmietaną

Kompot wiśniowy

PodwieczorekChleb graham z masłem, kiełbasa krakowska, podsuszanapomidorki koktajlowe, herbatka

CZWARTEK 12.04.2018

Śniadanie: Owsianka na mleku, chleb pszenno-żytni ze słonecznikiem z masłem, schab pieczony, papryka, herbata z miodem, pomarańcze

Obiad:  Zupa porowa z ryżem

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietana)

Ziemniaki, łosoś na parze, szpinak(śmietana 30%)

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Murzynek (mąka pszenna, jajka, masło, kakao), soczek owocowy

PIĄTEK 13.04.2018

Śniadanie: Weka pszenna z masłem, jajko na twardo, szczypiorek, rzodkiewka, mleko, jabłka

Obiad:  Zupa pomidorowa z zacierką

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietanaprzecier pomidorowy, mąka pszenna, jajka)

Kasza jęczmienna, pęczak, cielęcina w papryce, surówka z kapusty pekińskiej (śmietana)

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Sałatka ryżowa z kurczakiem, kukurydzą i ananasem, pieczywo pszenne, chrupkie, herbatka

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną

Skip to content