Jadłospis na tydzień: 21.05-25.05.2018 r.

PONIEDZIAŁEK 21.05.2018

Śniadanie: Gwiazdki cynamonowe (gluten pszenny) na mleku, chleb pszenno-żytni  z masłem, kurczak z Bobrownik, papryka, herbata truskawkowa, melon

Obiad: Kociołek jarzyn z zacierką

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, selerkalafior, brukselka, śmietana, mąka pszenna, jajka)

Ziemniaki, pieczeń z piersi indyka, mizeria ze śmietaną

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Kisiel brzoskwiniowy, pitny*( mąka ziemniaczana, cukier, brzoskwinie, sok brzoskwiniowy), wafle ryżowe

WTOREK 22.05.2018

Śniadanie: Weka pszenna z masłem, jajka na twardo, szczypiorek, pomidor, mlekogruszki

Obiad:  Wiosenny kapuśniaczek z młodej kapusty  z ziemniakami i kiełbasą

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, kapusta biała, ziemniaki)

Ryż z truskawkami i jogurtem naturalnym

Kompot jabłkowy

Podwieczorek: Chleb graham (mąka pszenna) z masłem, kabanosy, sałata lodowa, herbata jeżynowa

ŚRODA 23.05.2018

Śniadanie: Chleb orkiszowy (mąka pszenna) z masłem, schab pieczony, ogórek małosolny, kakao na mleku,pomarańcze

Obiad:  Krem z brokułów z groszkiem ptysiowym

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, brokuł, mąka pszenna, śmietana)

Pierogi z mięsem (mąka pszenna, jajka, wołowina)

Kompot wiśniowy

PodwieczorekMaślanka z granolą czekoladową (mąka pszenna), banan

CZWARTEK 24.05.2018

Śniadanie: Owsianka na mleku, chleb pszenno-żytni ze słonecznikiem, masłosalami, ogórek zielony, herbata z cytryną, winogrona

Obiad:  Krupnik z kaszą pęczak

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, selerkapusta włoska, śmietana)

Ziemniaki, sznycelki z dorsza (bułka pszenna, jajka), marchewka oprószana (mąka pszenna, masło)

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Ciasto ucierane z rabarbarem*(mąka pszenna, jajka, masło), soczek owocowy

PIĄTEK 25.05.2018

Śniadanie: Bułka pszenna z ziarenkami, masło, pasta z twarogu i awokado, rzodkiewka, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mlekujabłka

Obiad:  Botwinka z ziemniakami i jajkiem

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietanaburaki)

Kasza kus-kus (pszenica)strogonow wieprzowy, sałatka z pomidorów i cebulki

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Truskawki z bitą śmietaną

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną

Skip to content