Jadłospis na tydzień: 25.06-29.06.2018 r.

PONIEDZIAŁEK 25.06.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem, parówki, pomidor, keczup, kawa zbożowa (jęczmień, żyto),jabłka

Obiad: Wiosenny kapuśniaczek  z ziemniakami i kiełbasą

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler,kapusta biała, ziemniaki)

Ryż z truskawkami, jogurt naturalny

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Chleb pszenno-żytni z masłempasztet wieprzowy, ogórek małosolny, herbata jeżynowa

WTOREK 26.06.2018

Śniadanie: Bułka pszenna z masłemawanturka z białego serarzodkiewka, szczypiorek, mleko,brzoskwinie

Obiad: Krupnik z kaszą jęczmienną i zieleniną

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, kapusta włoska)

Młode ziemniaki z koperkiem, eskalopki (pierś z kurczaka, jajka, mąka pszenna, mleko),sałata zielona ze śmietaną

Kompot truskawkowy

Podwieczorek:Kisiel wiśniowy*(mąka ziemniaczana, cukier, wiśnie), chrupki kukurydziane

ŚRODA 27.06.2018

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mlekuchleb pszenno-żytni z nasionami słonecznika, masłoszynka zbója, ogórek zielony, herbata z miodem,kalarepka i marchewka

Obiad:  Krem pieczarkowy z groszkiem ptysiowym

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, pieczarki, mąka pszenna, śmietana)

Spaghetti z mięsem wieprzowym i warzywami w sosie pomidorowym

Kompot jabłkowy

Podwieczorek: Bułeczka drożdżowa(gluten pszenny) z masłem i dżemem z owoców leśnych, mleko

CZWARTEK 28.06.2018

Śniadanie:Chleb orkiszowy (mąka pszenna) z masłem, ser żółty,sałata lodowa, kakao na mleku,arbuz

Obiad:  Zupa ziemniaczana, zabielana

(wywar mięsno-warzywny, marchew, pietruszka, seler, por, ziemniaki, śmietana)

Kasza pęczak (gluten pszenny)pieczeń wieprzowa w sosie własnym, surówka z buraków i jabłka

Kompot wiśniowy

Podwieczorek: Galaretka jogurtowa*(jogurt naturalny,żelatyna spożywcza,) z musem malinowym, soczek owocowy

PIĄTEK 29.06.2018

Śniadanie: Granola z owocami na mleku, chleb graham z masłempasta z szynki (majonez),ogórek małosolny, herbata z dzikiej róży, morele

Obiad:  Zupa ogórkowa z ryżem

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, selerogórki kiszone, śmietana)

Młode ziemniaki z koperkiem, ryba po grecku (pomidory, marchewka, pietruszka, seler)

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Banan, baton zbożowy z kulkami czekoladowymi (gluten pszenny)

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną