Jadłospis na tydzień: 31.12.2018-04.01.2019 r.

PONIEDZIAŁEK 31.12.2018

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem,indyk pieczony, ogórek kiszony, kakao na mleku,morele suszone

Obiad: Zupa jarzynowa z ryżem

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, selerkalafior, brokuł, śmietana)

Makaron kolanka (mąka pszenna, jajka), ser biały, jogurt naturalny z truskawkami

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Wafle ryżowe z miodem,soczek owocowy

WTOREK 01.01.2019

Nowy Rok

ŚRODA 02.01.2019

 Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z nasionami słonecznika, masło, ser żółtypomidor, mleko,jabłka

ObiadZupa z groszku łuskanego z lanym ciastem

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, groch łuskany, jajka, mąka pszenna)

Ziemniaki, podudzia z indyka, sałatka szwedzka (ogórki kiszone, marchewka, cebula)

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Warzywa na parze (marchew, kalafior, brokuł), weka pszenna z masłem,herbata

CZWARTEK 03.01.2019

Śniadanie:  Chleb orkiszowy z masłem, tuńczyk, rzodkiewka, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mleku, melon

Obiad: Zupa koperkowa z ziemniakami

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, koperek, śmietana)

Ryż po meksykańsku z mięsem wieprzowym, fasolka czerwona, papryka i kukurydza, sos pomidorowy

Kompot wiśniowy

Podwieczorek Bułka pszenna z masłem, pasztet wieprzowy, ogórek zielony, herbata malinowa

PIĄTEK 04.01.2019

Śniadanie: Kaszka kukurydziana na mleku, chleb graham z masłem, pasta hummus (ciecierzyca), papryka, herbata cytrynowa, mandarynki

Obiad: Krem marchewkowy z groszkiem ptysiowym

( wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, seler,por, mąka pszenna, śmietana)

Ziemniaki, łosoś na parze, szpinak (śmietana30%)

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Deserek twarogowo-waniliowy, chrupsy jabłkowe, woda

 

 

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną