Jadłospis na tydzień: 28.01-01.02.2019 r.

PONIEDZIAŁEK 28.01.2019

Śniadanie:  Muesli owocowe (mąka pszenna), bułka pszenna z masłem, kurczak z Bobrownik, ogórek zielony, herbata, melon

Obiad:Zupa kalafiorowa z ryżem

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, kalafior, śmietana)

Spaghetti (mąka pszenna, jajka)z mięsem wieprzowo-wołowym i warzywami, sos boloński

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Chleb pszenno-żytni z masłem, serek mozzarella, pomidorki koktajlowe, herbata

WTOREK 29.01.2019

Śniadanie: Weka pszenna z masłem, jajko na twardo, szczypiorek, rzodkiewka, mleko, kiwi

Obiad:Krupnik z kaszą pęczak i koperkiem

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, kasza jęczmienna, kapusta włoska)

Ziemniaki, filet zapiekany z indyka, surówka z marchewki i ananasa

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Szarlotka z bitą śmietaną* (mąka pszenna, jajka, masło), soczek owocowy

ŚRODA 30.01.2019

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem, pasta hummus, papryka, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mleku, pomarańcze

Obiad: Żurek z ziemniakami i kiełbasą

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, mąka żytnia, śmietana)

Ryż, polewka porzeczkowa na jogurcie naturalnym

Kompot jabłkowy

Podwieczorek: Trójkąciki tostowe (mąka pszenna) z masłem, szynka biała, ser żółty, sałata lodowa, herbata malinowa

CZWARTEK 31.01.2019

Śniadanie:  Kulki czekoladowe (mąka pszenna) na mleku, chleb pszenno-żytni z nasionami słonecznika, masłodżem morelowy, herbata, gruszki

Obiad:Zupa grysikowa z zieleniną

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, kasza manna, kapusta włoska)

Ziemniaki, miruna w cieście (mąka pszenna, mleko, jajka), surówka z kapusty kiszonej, marchewki i cebulki

Kompot wiśniowy

Podwieczorek: Sałatka owocowa (brzoskwinie, ananas, winogrona), chrupki kukurydziane

PIĄTEK 01.02.2019

Śniadanie: Chleb graham z masłem, awanturka z sardynek (ser biały), cebulka, pomidor, kakao na mleku, jabłka

Obiad:  Krem z batatów z grzankami

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler,bataty, mąka pszenna, mleko kokosowe)

Kasza jęczmienna, pieczeń wieprzowa w sosie własnym, buraczki

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Danonek do picia (laktoza), banan

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną