Jadłospis na tydzień: 18.02-22.02.2019 r.

PONIEDZIAŁEK 18.02.2019

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem, szynka biała, ogórek zielony, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mleku, pomarańcze

Obiad: Zupa gulaszowa z ziemniakami i papryką

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, mięso wieprzowe, ziemniaki, papryka)

Racuchy drożdżowe (mleko, mąka pszenna, jajka)mus wiśniowy

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Chleb graham z masłem, pasztet, sałata zielona, herbata

WTOREK 19.02.2019

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mlekuwekapszenna z masłem, mozzarella, pomidorki koktajlowe, herbata, gruszki

Obiad: Rosół z makaronem i natką pietruszki

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, kapusta włoska, mąka pszenna, jajka)

Kasza jęczmienna, pęczak, strogonow z pieczarkami, sałatka szwedzka (ogórki kiszone, marchewka, cebulka)

Kompot jabłkowy

Podwieczorek: Zebra z kakao* (mąka pszenna, jajka), soczek owocowy

ŚRODA 20.02.2019

 Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z nasionami słonecznika, masło, pasta z kurczaka (majonez), szczypiorek, rzodkiewka, kakao na mleku, kiwi

Obiad:Krem dyniowy z grzankami

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, dynia, mleko kokosowe,mąka pszenna)

Ziemniaki, miruna na parze, marchewka z jabłkiem

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Makaron (mąka pszenna, jajka) z serem i cukrem, herbatka malinowa

CZWARTEK 21.02.2019

Śniadanie:  Bułka pszenna z masłem, ser wędzony, pomidor, mleko, winogrona

Obiad:Zupa porowa z ryżem

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, śmietana)

Pierogi z mięsem wołowym (mąka pszenna, jajka), cebulka

Kompot wiśniowy

Podwieczorek: Danio (laktoza), weka pszenna z masłem, napój owocowy

PIĄTEK 22.02.2019

Śniadanie: Musli owocowe (pszenica) na mleku, chleb orkiszowy, kiełbasa krakowska podsuszana, papryka, herbata , jabłka

Obiad:  Kociołek jarzyn z zacierką

( wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, seler,por, kalafior, brokuł, śmietana, mąka pszenna, jajka)

Ziemniaki, kotlety de volley (bułka tarta, ser żółty), sałata lodowa ze śmietaną

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Banan, ciasteczka śniadaniowe z morelą, bez cukru (mąka pszenna), woda

 

 

 

 

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną

Skip to content