Jadłospis na tydzień: 27.05-31.05.2019 r.

PONIEDZIAŁEK 27.05.2019

Śniadanie: Weka pszenna z masłem, mozzarella, pomidorki koktajlowe, mleko, mieszanka studencka (orzechy, migdały, słonecznik)

Obiad: Zupa z przecieranego grochu z ziemniakami i kiełbasą

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, groch łuskany)

Makaron świdry (jajka, mąka pszenna) z serem, jogurt porzeczkowy

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Chleb pszenno-żytni z masłemszynka domowa, sałata zielona, herbata

WTOREK 28.05.2019

Śniadanie: Chleb graham z masłempasztet drobiowy, ogórek małosolny, kakao na mleku, nektarynki

Obiad: Zupa jarzynowa z zacierką

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, brokuł, kalafior,śmietana, mąka pszenna, jajka)

Ryż, pulpety z dorsza (bułka pszenna, jajka), surówka z porów (majonez)

Kompot truskawkowy

Podwieczorek: Kisiel pitny o smaku brzoskwiniowym* (mąka ziemniaczana, owoce), chrupki kukurydziano-bananowe

ŚRODA 29.05.2019

Śniadanie: Kółeczka zbożowe z miodem na mleku, chleb orkiszowy z masłem, wieprzowina z pieca, rzodkiewka, herbata, kiwi

 Obiad:  Krem z zielonego groszku z grzankami

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, groszek zielony, śmietana, mąka pszenna)

Zapiekanka ziemniaczana z mięsem wieprzowym i warzywami pod beszamelem (mąka pszenna, mleko, masło), parmezan

Kompot jabłkowy

Podwieczorek: Danonek do picia, banan

CZWARTEK 30.05.2019

 Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z nasionami słonecznika, masło, ser żółtypapryka, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mlekugruszki

Obiad: Rosołek z lanym ciastem i natką pietruszki

(wywar mięsno- warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, mąka pszenna, jajka)

Kasza jęczmienna, pęczak, strgonow z indyka, z papryką i pieczarkami (śmietana)

Kompot wiśniowy

Podwieczorek: Ciasto weneckie z jabłkami* (mąka pszenna, jajka, masło), soczek owocowy

PIĄTEK 31.05.2019

 Śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku, chleb pszenno-żytni z masłem, filet z indyka, pomidor, herbata, mandarynki

Obiad:  Krupnik z kaszą jęczmienną i koperkiem

( wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, kapusta włoska)

Ziemniaki, steki z pieczarkami, mizeria ze śmietaną

Kompot wieloowocowy

Podwieczorek: Legumina grysikowa na mleku z miodemwafelki ryżowe z czekolada, herbata

 

  

*wyrób własny

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną

 

Skip to content