Jadłospis na tydzień: 13.01 – 17.01.2020

PONIEDZIAŁEK 13.01.2020

Śniadanie: Muesli owocowe (mąka pszenna ), bułka pszenna z masłem, kurczak z Bobrownik, ogórek zielony, herbata z cytryną, melon.

Obiad: Zupa kalafiorowa z zacierką (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, kalafior, seler, śmietana).

Spaghetti  (jajka, mąka pszenna) z mięsem wieprzowo – wołowym i warzywami, sos boloński.

Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek: Chleb pszenno – żytni z masłem, serek mozzarella, rukola, herbata czarna z miodem.

 

WTOREK 14.01.2020

Śniadanie: Weka pszenna  z masłem, jajko na twardo, rzodkiewka, szczypiorek, mleko, mandarynki.

Obiad:Zupa koperkowa z ryżem (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, koper, śmietana).

Ziemniaki, filet zapiekany z indyka, fasolka szparagowa gotowana z masełkiem.

Kompot truskawkowy.

Podwieczorek: Szarlotka zbitą śmietaną ( mąka pszenna, jajka, masło),soczek jabłkowy.

 

ŚRODA 15.01.2020

Śniadanie:  Chleb pszenno-żytni z masłem, pasta hummus z suszonymi pomidorami,  kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mleku, pomarańcze.

Obiad: Żurek z ziemniakami i kiełbasą (wywar mięsno – warzywny, marchewka,  pietruszka, por, seler, ziemniaki, śmietana, mąka żytnia).

Naleśniki z serem białym i cukrem pudrem (mąka pszenna, mleko, jajka, ser biały)

Kompot jabłkowy.

Podwieczorek: Trójkąciki tostowe (mąka pszenna) z masłem, szynka Biała, sałata lodowa, herbata z cytryną.

 

CZWARTEK 16.01.2020

Śniadanie:Kulki czekoladowe ( mąka pszenna) na mleku, chleb pszenno- żytni ze słonecznikiem, masło, dżem morelowy, herbata czarna , gruszki.

Obiad: Zupa grysikowa (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler,  

Ziemniaki , łosoś na parze, szpinak (śmietana 30%).

Kompot truskawkowy.

Podwieczorek: Weka z żółtym serem wędzonym,  masło, roszponka.

 

PIĄTEK 17.01.2020

Śniadanie: Chleb graham  z masłem, awanturka z sardynek ( ser biały), cebula, pomidor, kakao na mleku, jabłka.

Obiad: Barszcz czerwony zabielany z ziemniakami (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietana).

Kasza jęczmienna, pieczeń wieprzowa w sosie własnym, brokuł na parze.

Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek: Koktajl jogurtowo-porzeczkowy, ciasteczka owsiane (laktoza, płatki owsiane, mąka pszenna).

*wyrób własny, składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką,

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną.

Skip to content