Jadłospis na tydzień 20.01 – 24.01.2020

 

 PONIEDZIAŁEK 20.01.2020

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku, weka pszenna z masłem, ser biały, miód, herbata z cytryną, mandarynki.

Obiad: Zupa brokułowa z lanym ciastem (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietana, mąka pszenna, jajko).

Ryż, schab duszony w jarzynach (marchew, pietruszka, seler), sałata lodowa ze śmietaną.

Kompot wiśniowy.

Podwieczorek: Jajko w sosie jogurtowym z groszkiem zielonym, pieczywo pszenno – żytnie z masłem, herbata z owoców leśnych.

 

WTOREK 21.01.2020

Śniadanie: Bułka pszenna z masłem, szynka Naturalna, pomidor, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mleku, jabłko.

Obiad: Rosolnik z piersią z kurczaka i natką pietruszki (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, kapusta włoska, seler, kasza manna).

Pierogi ruskie z cebulką (mąka pszenna, jajko, ser biały, ziemniaki).

Kompot jabłkowy.

Podwieczorek: Chleb graham z masłem, pasztet wieprzowy, ogórek kiszony, herbata malinowa.

 

ŚRODA 22.01.2020

Śniadanie: Owsianka na mleku, chleb pszenno-żytni z masłem, kiełbasa szynkowa, ogórek zielony, herbata z cytryną, winogrono.

Obiad: Zupa koperkowa z zacierką (wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietana).

Ziemniaki, sznycelki z miruny (gluten, jajko),  surówka z kiszonej kapusty (marchew, cebula).

Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek: Maślanka bananowa (laktoza), andrut (mąka pszenna).

 

CZWARTEK 23.01.2020

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z nasionami słonecznika, masło, ser żółty, papryka,mleko, marchewka i kalarepka do pochrupania.

Obiad: Krem pomidorowy z groszkiem ptysiowym (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietana, mąka pszenna, pulpa pomidorowa).

Kasza jęczmienna, klopsy drobiowe (bułka pszenna, jajka) w sosie własnym, buraczki na ciepło ze śmietaną (śmietana).

Kompot truskawkowy.

Podwieczorek: Ciasto Wiewiórka (mąka pszenna, jajka, orzechy, jabłka, proszek do pieczenia), soczek wieloowocowy.

 

PIĄTEK 24.01.2020

Śniadanie: Chleb orkiszowy z masłem, pasta z szynki wędzonej z majonezem, szczypiorek, gruszki.

Obiad:  Zupa ogórkowa z ryżem (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietana).

Ziemniaki, gulasz z indyka, surówka z selera z rodzynkami (śmietana).

Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek: Sałatka grecka z fetą (mix sałat, ogórek zielony, pomidorki koktajlowe, feta), weka pszenna z masłem (mąka pszenna), herbata z cytryną.

*wyrób własny, składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką, Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną

Skip to content