Jadłospis na tydzień 28.09.-04.10.2020r.

PONIEDZIAŁEK 28.09.2020

Śniadanie: Weka pszenna z masłem, pasta z sardynek z białym serem i szczypiorkiem, kawa zbożowa na mleku (jęczmień, żyto), jabłka.

Obiad: Zupa krem marchewkowy z płatkami migdałowymi (wywar mięsno – warzywny, marchewka, por, seler, śmietana).

Ryż z polewą truskawkowo – jogurtową.

Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek: Chleb orkiszowy ciemny z masłem, filet pieczony z indyka, pomidor, herbata czarna z cytryną.

WTOREK 29.09.2020

Śniadanie:  Płatki czekoladowe na mleku (mąka pszenna, kakao), chleb graham z masłem, ser żółty wędzony, winogrona.

Obiad: Zupa brokułowa z ziemniakami (wywar warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, śmietana).

Schab pieczony na parze z warzywami (marchewka, pietruszka, kalafior, brukselka), kasza bulgur.

Kompot z wiśniowy.

Podwieczorek: * Smoothi z jabłek, szpinaku i pomarańczy, wafelek kukurydziany.

ŚRODA 30.09.2020

Śniadanie: Chleb razowy z masłem, pasta z jajek i majonezu, papryka czerwona, kakao na mleku, melon.

Obiad: Zupa grysikowa z mięskiem (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, kasza manna).

Krokiety ziemniaczane z sosem pieczarkowym (śmietana, mąka pszenna, jajka), surówka z marchewki i pomarańczy.

Kompot porzeczkowy.

Podwieczorek: Bułeczka pszenna z masłem, sopocka tradycyjna, ogórek świeży, herbata rumiankowa.

CZWARTEK 01.10.2020

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, chleb pszenno-żytni ze słonecznikiem i masłem (mąka pszenna, żytnia), salami, roszponka, mleko z miodem, banany.

Obiad: Zupa kalafiorowa z zacierką (wywar warzywny, marchewka, pietruszka, por, kalafior, seler, mąka pszenna).

Gulasz z indyka z kaszą jęczmienną, buraczki na ciepło.

Kompot truskawkowy.

Podwieczorek: *Szarlotka z jabłkami i bitą śmietaną (mąka pszenna, jajka, masło), napój owsiany o smaku waniliowym.

PIĄTEK 02.10.2020

Śniadanie: Chleb graham z masłem, szynka Juranda, sałata lodowa, kakao na mleku, gruszka.

Obiad:  Barszcz biały i ziemniakami (wywar mięsno – warzywny marchewka, pietruszka, seler, śmietana, mąka żytnia).

Łosoś w parmezanie z ryżem, mix zielonych sałat z sosem vinegret (sałata rzymska, lodowa, roszponka, ogórek zielony, pomidorki).

Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:  Weka pszenna z masłem, pasta z brokułów i fety, herbata z cytryną.