Jadłospis na tydzień 26.-30.10.2020r.

PONIEDZIAŁEK 26.10.2020

Śniadanie: Weka pszenna z masłem, twarożek  z suszonymi pomidorami, papryka zielona, kawa zbożowa na mleku (jęczmień, żyto), gruszka.

Obiad: Zupa grochowa z kiełbaską (wywar mięsno – warzywny, marchewka, por, groch, seler).

Ryż z polewą jogurtowo – truskawkową (jogurt naturalny).

Kompot z czarnej porzeczki.

Podwieczorek: Chleb graham z masłem, szynka kniazia, pomidor malinowy, herbatka malinowa.

WTOREK 27.10.2020

Śniadanie:  Kaszka kukurydziana na mleku, chleb pszenno – żytni z masłem, ser żółty wędzony, rukola, herbata czarna z cytryną, śliwki.

Obiad: Zupa z zielonej soczewicy z warzywami(wywar warzywny, marchewka, pietruszka, por, fasolka szparagowa, seler).

Zrazy wieprzowo – wołowe (jajka, mąka pszenna) z ziemniakami, marchewka z groszkiem z masełkiem.

Kompot z wiśniowy.

Podwieczorek: *Mus czekoladowo – bananowy, bez cukrowe ciasteczka owsiane.

ŚRODA 28.10.2020

Śniadanie: Chleb orkiszowy ciemny z masłem, szynka drobiowa, kiełki rzodkiewki kakao na mleku, melon – podane w formie bufetu szwedzkiego.

Obiad: Barszcz biały z ziemniakami (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, mąka pszenna).

Łosoś na parze z kaszą kuskus, sałata lodowa z ogórkiem i pomidorem w sosie winegret.

Kompot truskawkowy.

Podwieczorek: Weka pszenna z masłem, pasta z jajek z majonezem i szczypiorkiem, herbata czarna z cytryną i miodem.

CZWARTEK 29.10.2020

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku, chleb pszenno-żytni ze słonecznikiem i masłem (mąka pszenna, żytnia), kiełbaska krakowska sucha, roszponka, herbata czarna, winogrono.

Obiad: Rosolnik z mięskiem (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, kasza manna).

Leczo z ciecierzycy i warzyw z kaszą bulgur (marchewka, seler, ciecierzyca, papryka czerwona, papryka żółta, cukinia, cebula, pomidory).

Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek: *Ciasto „Wiewiórka” (mąka pszenna, orzechy, jajka, kakao rodzynki, jabłka), bawarka na mleku.

PIĄTEK 30.10.2020

Śniadanie: Chleb graham z masłem, pasztet z królika, rzodkiewka, kakao na mleku, gruszka.

Obiad:  Zupa krem z pomidorów z groszkiem ptysiowym (wywar warzywny, marchewka, pietruszka, por, pomidory, seler, mąka pszenna

Gulasz z indyka z makaronem (mąka pszenna), sałatka szwedzka z cebulką.

Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:  *Smoothi jabłkowo – szpinakowe, chrupki jaglane.

Skip to content