Jadłospis na tydzień 09.11.2020r. – 13.11.2020r.

PONIEDZIAŁEK 09.11.2020

Śniadanie: Chleb pszenno-żytni z masłem, pasta z sardynek ze szczypiorkiem, papryka żółta, kawa zbożowa na mleku (jęczmień, żyto), gruszka.

Obiad: Zupa z zielonego groszu z zacierką (wywar warzywny, marchewka, por, groszek zielony, seler).

Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem (pomidory, ananas, marchew, seler, pietruszka).

Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek: Kisiel wiśniowy (mąka ziemniaczana) z chipsami jabłkowymi.

WTOREK 10.11.2020

Śniadanie:  Płatki cynamonowe na mleku, chleb graham z masłem, ser żółty wędzony, roszponka, herbata czarna z cytryną, banany.

Obiad: Krupnik z kaszą pęczak (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler).

Knedle ze śliwkami z masełkiem i cukrem.

Kompot truskawkowy.

Podwieczorek: Weka pszenna z masłem, szynka wieprzowa, rzodkiewka, herbata owocowa.

 

ŚRODA 11.11.2020

ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI

 

CZWARTEK 12.11.2020

Śniadanie: Kasza manna na mleku, chleb pszenno-żytni ze słonecznikiem i masłem (mąka pszenna, żytnia), serek śmietankowy, ogórek zielony, herbata czarna, jabłka.

Obiad: Pomarańczowy krem z warzyw z orzechami włoskimi (wywar warzywny, marchewka, pietruszka, por, dynia, seler).

Gulasz z szynki wieprzowej z kaszą jęczmienną, sałatka z ogórków kiszonych z cebulą.

Kompot z czarnej porzeczki.

Podwieczorek: Deserek śmietankowy (jogurt naturalny) z musem jagodowym.

PIĄTEK 13.11.2020

Śniadanie: Chleb graham z masłem, pasztet drobiowy, pomidory, kakao na mleku, marchewka do chrupania.

Obiad:  Zupa ogórkowa z ryżem (wywar mięsno-warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler).

Klopsiki rybne (łosoś, miruna, jajka) z ziemniakami, szpinak na ciepło ze śmietaną.

Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:  Chałka pszenna z masłem i miodem, herbatka malinowa.

*wyrób własny, składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką, Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną