Jadłospis na tydzień od 26.04.2021 do 30.04.2021r

PONIEDZIAŁEK 26.04.2021

Śniadanie: Chleb krakowski pszenno-żytni z masłem, pasztet wieprzowy, ogórek kiszony, kawa zbożowa (jęczmień, żyto) na mleku.

Po śniadaniu jabłko.

Obiad: Kartoflanka z warzywami (wywar warzywny, marchewka, por, pietruszka, seler, śmietana).

Spaghetti z sosem mięsno – warzywnym z posypką z parmezanu (szynka wieprzowa, mąka pszenna, seler).

Kompot wiśniowy.

Podwieczorek: Jogurt pitny truskawkowy (jogurt naturalny, mleko), wafelek ryżowy.

WTOREK 27.04.2021

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, weka pszenna z masłem, ser żółty wędzony pomidor, herbata czarna z miodem.

Po śniadaniu banan.

Obiad: Krem z dyni z płatkami migdałowymi (wywar warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler).

Udziec indyczy pieczony z kaszą bulgur, zielona sałata ze śmietaną.

Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek: Chleb graham (mąka pszenna graham) z masłem, tuńczyk, papryka czerwona, herbata malinowa.

ŚRODA 28.04.2021

Śniadanie: Chleb krakowski pszenno-żytni z masłem, szynka wieprzowa, ogórek zielony, mleko miodem – podane w formie stołu szwedzkiego.

Po śniadaniu mandarynki.

Obiad: Zupa brukselkowa z warzywami (wywar mięsno – warzywny, marchewka, pietruszka, seler, por, śmietana).

Łosoś na parze z kaszą kuskus, bukiet warzyw z masełkiem (kalafior, brokuł, marchewka).

Kompot truskawkowy.

Podwieczorek: Bułeczka drożdżowa (mąka pszenna, jajka) z masłem, napój sojowy o smaku kakaowym.

CZWARTEK 29.04.2021

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku, weka pszenna z masłem, powidła brzoskwiniowe bezcukrowe, herbata czarna z cytryną.

Po śniadaniu gruszka.

Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem (wywar warzywny, marchewka, pietruszka, por, seler, mąka pszenna).

Pieczeń rzymska (jajka) z ziemniakami, marchewka z jabłkami.

Kompot wiśniowy.

Podwieczorek: Chleb orkiszowy ciemny (mąka żytnia, słonecznik, siemię lniane) z masłem, kiełbaska drobiowa, papryka zielona, herbata czarna z miodem.

PIĄTEK 30.04.2021

Śniadanie: Chleb pszenno – żytni z masłem, mozzarella, rukola, kawa zbożowa (jęczmień, żyto).

Po śniadaniu mieszanka studencka (morele, orzechy nerkowca, laskowe, ziemne, rodzynki)

Obiad:  Zupa grochowa z ziemniakami i kiełbasą (wywar warzywny, marchewka, pietruszka, seler).

Ryż z jabłkami prażonymi z polewą jogurtową z cynamonem.

Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:  Weka pszenna z masłem, indyk Jaś, ogórek zielony, herbatka owocowa z miodem.

 

*wyrób własny, składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką, Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną

Skip to content